HTML

Szemműtét Dilemma Blog: Lasik vagy PRK?

Elhatároztam végre, rászánom magam a szemműtétre! Hónapokig olvastam, kutakodtam, science fiction rémhírekről és tökéletes gyógyulásokról hallottam. Még egy héttel a műtét előtt is bizonytalan voltam: Lasik vagy PRK legyen. A neten annyi mindent olvasni, ezért eldöntöttem, hogy én is megírom, hogyan jutottam el a szemműtétig, bízva abban, hogy mások döntését megkönnyítem. Ha TE IS LASIK-MŰTÉTEN ESTÉL ÁT, KÉRLEK, OSZD MEG VELÜNK ITT SAJÁT TAPASZTALATAID! :)

Friss topikok

  • Klaudiaanyu: Kedves svabin! Hogy vagy? Milyen volt a lábadozás? A szemed azóta hogy bírja a monitor előtti munk... (2013.11.05. 21:20) ...újabb szemteszt...
  • Klaudiaanyu: Szia Ildikó! Nagyon sok sikert kívánok! Biztosan jól fog sikerülni. :) Üdvözlettel: Klau (2013.09.23. 22:40) Szempróba
  • A-Mari: Nekem 2012. november 21én volt IntraLasik szemműtétem. Nincs olyan érzésem hogy életem legjobb dö... (2013.02.07. 19:43) szemvizsgálat (part2)
  • Éva Bihari: Szia!! Én is beálltam a sorba.... műtét előtt néhány napig betyár rossz volt....holnap leszek 6 ... (2013.01.23. 18:16) 3. havi kontroll
  • ÚjLány: @svabin: Szia! Most is van akció: www.optimuminfo.hu/hu/kapcsolat/ugyfelszolgalat/araink/ Maga a m... (2012.07.11. 13:38) Lassan 3 éve...

Utolsó nap

2009.07.19. 14:16 Klaudiaanyu

Elsősorban próbálok pozitívan hozzáállni az előttem álló műtétnek. A negativitás sosem segít egy helyzetben sem. Este, mikor lefeküdtem aludni, elképzeltem, ahogy nyugodtan bemegyek a klinikára, fegyelmezetten fekszem a műtőasztalon, szokásomhoz híven előtte és utána kicsit poénkodom, a műtét alatt vicces vagy szép dolgokra gondolok majd. Engem pl. mindig az nyugtat meg, ha elképzelem, hogy egy napsütötte helyen fekszem. Elég csak visszaemlékeznem arra, mikor nyáron kint feküdtem nyugágyban a domboldalon, kellemesen fújt a szél, lágyan melegítettek a napsugarak, lehunytam szemem, és ritkán tapasztalható békét, nyugalmat és boldogságot éreztem. Remek volt! Tehát erre fogok gondolni.

Jelenleg nem izgulok, elfoglalom magam. Kerestem hangoskönyveket a neten, és találtam is az OSZK oldalán: http://mek.oszk.hu/03300/03380/mp3/index.html

Imádok olvasni, de ez az első napban, napokban nem fog menni valószínűleg. Bár azt mondták, simán tudok majd olvasni... Hmm... Nekem ez egy kicsit science-fictionnek tűnik...

Egyébként csak péntek óta vagyok nyugodt, addig minden nap munka után a szemműtét után kutakodtam. Néha még kíváncsiságból megnézném azt a fórumot, ahonnan töröltek, mert Lasik-műtétet vállalok be, és az ottani, embereket félrevezető kommunikáció stílusát megkérdőjeleztem. De nem terhelem magam ilyen negatív dolgokkal.

(Amúgy tegnap jó nagy vihar volt, ilyen időbe keveredni szemüvegben töb mint kellemetlen lenne. Éjszaka úgy hallottam, valaki matat a kertben, mire a szemüvegem megtaláltam, már nem hallottam semmit, nem láttam semmi gyanúsat.  Ezért is jó lesz saját szemmel szemlélődni.)

Ja és a műtét után feketeáfonya tablettát szedek majd, az jó a szemre, mindent megteszek, megeszem, ami a szememnek jó lehet -nehogy visszaromoljon... Bár valószínűleg azért az összetettebb folyamat eredménye lenne.

Amúgy szedtem nemrégiben lizin tablettát, mert jó immunrendszer erősítő, vírusellenes hatása van.

http://www.lizin.hu/index.php?h_id=69&hsub_id=84 (Itt rengeteg tudnivaló megtalálható. Én nem ezt a lizin tablettát szedem, és itt a leírások fontosak, nem a termék.)

http://www.vitaminsziget.com/ecikk.php?id=1536 (Én ezt ismerem, nekem bevált.)

Ezt is csak ajánlani tudom, főleg azoknak, akik a herpesz vírusát hordozzák. Amikor látod, hogy ki akar jönni rajtad, beveszel napi 3x1 tablettát, és visszahúzódik a kiütés. Megelőzésnek napi 1 tabletta. Egy kúra után szünetet kell tartani, tehát nem jó egyfolytában szedni. Sajnos, sok orvos ezt még nem ismeri, pedig kutatásokat végeztek már.

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szemmutetdilemma.blog.hu/api/trackback/id/tr121254686

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása