HTML

Szemműtét Dilemma Blog: Lasik vagy PRK?

Elhatároztam végre, rászánom magam a szemműtétre! Hónapokig olvastam, kutakodtam, science fiction rémhírekről és tökéletes gyógyulásokról hallottam. Még egy héttel a műtét előtt is bizonytalan voltam: Lasik vagy PRK legyen. A neten annyi mindent olvasni, ezért eldöntöttem, hogy én is megírom, hogyan jutottam el a szemműtétig, bízva abban, hogy mások döntését megkönnyítem. Ha TE IS LASIK-MŰTÉTEN ESTÉL ÁT, KÉRLEK, OSZD MEG VELÜNK ITT SAJÁT TAPASZTALATAID! :)

Friss topikok

  • Klaudiaanyu: Kedves svabin! Hogy vagy? Milyen volt a lábadozás? A szemed azóta hogy bírja a monitor előtti munk... (2013.11.05. 21:20) ...újabb szemteszt...
  • Klaudiaanyu: Szia Ildikó! Nagyon sok sikert kívánok! Biztosan jól fog sikerülni. :) Üdvözlettel: Klau (2013.09.23. 22:40) Szempróba
  • A-Mari: Nekem 2012. november 21én volt IntraLasik szemműtétem. Nincs olyan érzésem hogy életem legjobb dö... (2013.02.07. 19:43) szemvizsgálat (part2)
  • Éva Bihari: Szia!! Én is beálltam a sorba.... műtét előtt néhány napig betyár rossz volt....holnap leszek 6 ... (2013.01.23. 18:16) 3. havi kontroll
  • ÚjLány: @svabin: Szia! Most is van akció: www.optimuminfo.hu/hu/kapcsolat/ugyfelszolgalat/araink/ Maga a m... (2012.07.11. 13:38) Lassan 3 éve...

Műtét utáni 10. nap

2009.07.31. 07:14 Klaudiaanyu

Tapasztalatok: tegnap délutántól estig kicsit égett a szemem... (Lehet, tudattalanul a szememhez értem, miután a levesemből kihalásztam egy borsszemet.) Az illóolajokkal is vigyázni kell, mert hiába nem érsz a szemedhez, irritálja a gőze. Egyébként még mindig látok a fényforrások körül fényudvart. Nem olyan erős, mint az első napokban, de még mindig nagy... Engem nem zavar, mert a kontaktlencse mellett nekem sokszor volt ilyen tapasztalatom, megszoktam már, mondhatnám, de ennek el kell múlnia. Csak azt nem lehet megmondani pontosan, mikor.

Sajnos, tegnap sikerült már egyben több mint 8 órát lehúznom a monitor előtt ülve a munkahelyemen, annyi minden volt, hogy észre sem vettem. Ez nagy hiba! Remélem, nem lesz probléma. Vizsgára is készülök, így most inkább olvasni fogok sokat, de közben a szemem pihentetésére is gondolnom kell! 

  

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szemmutetdilemma.blog.hu/api/trackback/id/tr971278960

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása