HTML

Szemműtét Dilemma Blog: Lasik vagy PRK?

Elhatároztam végre, rászánom magam a szemműtétre! Hónapokig olvastam, kutakodtam, science fiction rémhírekről és tökéletes gyógyulásokról hallottam. Még egy héttel a műtét előtt is bizonytalan voltam: Lasik vagy PRK legyen. A neten annyi mindent olvasni, ezért eldöntöttem, hogy én is megírom, hogyan jutottam el a szemműtétig, bízva abban, hogy mások döntését megkönnyítem. Ha TE IS LASIK-MŰTÉTEN ESTÉL ÁT, KÉRLEK, OSZD MEG VELÜNK ITT SAJÁT TAPASZTALATAID! :)

Friss topikok

  • Klaudiaanyu: Kedves svabin! Hogy vagy? Milyen volt a lábadozás? A szemed azóta hogy bírja a monitor előtti munk... (2013.11.05. 21:20) ...újabb szemteszt...
  • Klaudiaanyu: Szia Ildikó! Nagyon sok sikert kívánok! Biztosan jól fog sikerülni. :) Üdvözlettel: Klau (2013.09.23. 22:40) Szempróba
  • A-Mari: Nekem 2012. november 21én volt IntraLasik szemműtétem. Nincs olyan érzésem hogy életem legjobb dö... (2013.02.07. 19:43) szemvizsgálat (part2)
  • Éva Bihari: Szia!! Én is beálltam a sorba.... műtét előtt néhány napig betyár rossz volt....holnap leszek 6 ... (2013.01.23. 18:16) 3. havi kontroll
  • ÚjLány: @svabin: Szia! Most is van akció: www.optimuminfo.hu/hu/kapcsolat/ugyfelszolgalat/araink/ Maga a m... (2012.07.11. 13:38) Lassan 3 éve...

éleslátást karácsonyra

2010.11.18. 23:25 Klaudiaanyu

A legszebb ajándék Karácsonyra! (Meg bármikor.) Szerintem. Épp tavaly vetettem fel valamely megjegyzésben, milyen remek ajándék is egy lézeres szemműtét karácsonyra. :)

http://www.optimuminfo.hu/hu/index.php

Előnyei: tuti örül neki a megajándékozott + szó szerint életre szóló ajándék + minden nap hasznát látja/veszi + látványos is (nincs szemüveg) + nem lehet elveszíteni + nem lehet megunni + könnyebbé teszi az életet számos területen + önbizalom- és komfortérzés-növelő + hálás lesz mindig a megajándékozónak + nem lehet vele félrenyúlni + stb.

Hátrány: nem ismert.

 Ha nem lennék már túl a műtéten, most tuti ezt kérném karácsonyra. A műtét utáni napok életem legemlékezetesebb és legszebb napjai voltak túlzás nélkül. Emlékszem, mikor a műtét utáni napon a Tescoban csodáltam a feliratokat, végre láttam. :) Igaz, még kicsit csipás szemekkel, de nem zavart. Mintha, tegnap lett volna...

 

 Dóri barátném épp a napokban esik át Zyoptix beavatkozáson. Hajrá, Dóri! :)

Amúgy érdemes az egészségpénztári lehetőségeket kihasználni, mert most Dóri majdnem annyit fizet csupán a csúcstechnológiás Zyoptixért, mint az amúgy jóval olcsóbb PRK-ért!!!

 

 

 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szemmutetdilemma.blog.hu/api/trackback/id/tr722458358

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Öltönyösrabszolga · http://oltonyosrabszolga.blog.hu 2010.11.21. 21:12:21

Szia,

Végigolvastam a blogodat, és még van pár kérdésem, el lehet érni téged valahogyan?
Legfőbb kérdésem, hogy miért amellett a kezelés mellett döntöttél, van-e oka, amiért egy lasik alapú lett? Konzultáción még nem jártam, csak azt tudom, hogy a hosszú gyógyulási idő szóba sem jöhet, és a lehető legjobbat szeretném. Pl miért van az, hogy az IntraLasik majd kétszerannyiba kerül a sima lasikhoz képest? Ha megmondják miért jobb, kifizetem, csak 5 betűért azért nem mindegy:)
Üdv,
Öltönyös

Klaudiaanyu 2010.11.26. 22:28:46

Szia! Szerintem érdemes személyes benyomásokat is szerezni a klinikákról.
Miért ezt választottam? Mert elmentem mindkét helyre, és az Optimum volt egyértelműen a szimpatikusabb. Szakmailag ők tűntek jobbnak számomra. Az IntraLasiken én is gondolkodtam, elmentem, megvizsgáltak, meghallgattam a véleményüket, ám a Zypotix nekem profibbnak tűnt.
Sokan csak arra fókuszálnak, hogy a lebenyt Lasik vagy IntraLasik módszerrel választják-e le. De az legalább olyan fontos, hogy maga a lézeres korrekció milyen szoftverrel történik, mennyire korszerű az a technológia!!! Engem a zyoptix meggyőzőtt simán.
És itt is az a fontos, hogy az orvos mennyire profi, akinek a kezében lesz a "szike".
Kérdezz, szívesen válaszolok. :) De másra nem lehet bízni a döntést, érdemes megnézni a klinikákat, hol, ki a szimpatikusabb.
Üdv, Klau

dóribarátné 2010.11.29. 23:08:04

Szia Klaudiaanyu! Végre eljutottam odáig, hogy a blogon is megköszönjem Neked! Köszönöm-köszönöm, hogy rábeszéltél! :)Illetve körülbelül 10 éve tudtam már, hogy egyszer vállalkozni fogok a műtétre - 20 éve írta fel az orvos az első szemüvegemet - , de hosszas lelki rágyúrás, netezés, utánajárás és a Te ajánlásod alapján tudtam végül dönteni, hol is műttessem meg a szememet. Én is az Optimum klinikát választottam, és nem bántam meg. A doktornő - szintén a Klau által ajánlott - nekem is a Zyoptix eljárást javasolta, ezek közül is a szövetkímélő fajtát (mivel igen sok dioptriát kellett leoperálni :). Már több, mint egy hét telt el a műtét óta, és szuperül sikerült! Nekem nagyon nagyfokú volt a rövidlátásom, a kontaktlencsém 6, illetve 7,5 dioptriás volt, de még ezek is erősen alulkorrigáltak voltak, azaz jóval erősebb kellett volna a szuperéles látáshoz. És most: semmi, se szemüveg, se kontaktlencse nem kell! A jobb szememen maradt még egy kevés, talán kb. negyed dioptria, de a két szemmel együtt tökéletesen látok, az utcán a távoli táblákat is el tudom olvasni, könnyebben mint akár olyan ismerőseim, aki nem viseltek soha szemüveget vagy kontaktlencsét. Mindennap rácsodálkozom, hogy micsoda szabadság ez, és minden este emlékeztetnem kell magam, hogy lefekvés előtt már nem kell kivenni a kontaktlencsét. Egyszer csak felfogom! :)A szemüveges vagy lencsés barátaim is kezdenek bátorodni, és egyre jobban érdeklődnek. Csak ajánlani tudom a dolgot!! Ráadásul tíz perc az egész, és nem is fájt... :)
Dóri

Klaudiaanyu 2011.03.14. 21:31:59

@dóribarátné: Dóri! Nagyon örülök, hogy Te is átélheted ezt a remek érzést: jól látni szemüveg nélkül! Tudtam, hogy nem fogsz csalódni: azért a barátaimnak nem ajánlhatok akármit, pláne, hogy nap mint nap találkozom Veled, kockázatos lenne... :) Amúgy kis apróság, de pl. anno szemüveg mellé nem vehettem fel nagyobb fülbevalót, szerintem a kettő együtt már sok. A szemüveg már magában is öltöztet, éppen ezért továbbra is szeretem, de már csak a monitorvédő szemüveg és napszemüveg formájában. :)
Sőt, a smink is jobban érvényesül. :)

eye_fun_atic 2011.08.29. 12:48:50

Szeretnék egy apró netes "támogatást" kérni, persze éleslátás ügyben, mellyel kapcsolatban egy kisfilmmel versenyzek. Ha az én filmemet lájkolják a legtöbben, megnyerem az ingyenes műtétet, ami számomra most még egy álom.
Kérlek, lájkoljátok a filmemet az alábbi linken:
velemenyek.optikmed.hu/sikertortenetek/szembekotosdi
Köszönöm szépen!
süti beállítások módosítása